Hej hopp

Jag är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen, men here i come again;) Nu är jag hemma från stugan, och det var till motala jag skulle!, inga som gissat=Inga länkningar! Men det var supermysigt där iallafall, mest sol och bad, och självklart shopping som vanligt.. Och idag har jag vart ute hos pappa, Vi har vart ute en sväng med båten, riktigt skoj! Vi hade tänkt och grilla korv fast det fanns ingen grillplats, också regnade de! Men så kreativ som jag kan vara så kom jag på en lösning såklart! Jag grillade korven under en tändsticka(eller ganska många) supersmart tycker jag, hahaha!

Snälla, är det ingen som är bra på att göra designer och sånt där, jag själv förstår ingenting;S och inte heller hur man byter design till den man gjort! Så om nån skulle vilja fixa det, så skulle de vara snällt!  

Love Mistie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0