Jag ska byta ögonfärg,men hur?

Ja, hur? jo jag ska beställa färgade linser, utan styrka då jag inte har några synfel! Jag tycker att det är så himla fint med bruna ögon, dom ser så djupa ut, och ser mycket större ut än blåa. Ja jag älskar det helt enkelt! Jag har fått tips på en bra sida också, www.shopping4net.com det ska vara bra kvallite på dom också, 6 st par, man kan använda ett par i 2 månader! så dem räcker i ett år! Och priset för ett 6-pack är runt 1300:-  Fast  Jag ska beställa mina från  www.fargadelinser.com  För att man kan köpa bara ett par där, och plus för att de är billigare! Dock så har jag inte bestämt vilken färg jag ska ha än ju , men brun lutar de mest åt just nu! Återkommer ang de när jag har bestämmt färg(;




Love Mistie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0