..

                                                                                                                                                                                                           



Diggar                                                     



Sommarrean! Är det inte helt underbart? Man kan nästan shoppa hur mycket som helst, för inte alls mycket pengar! dessutom så rear dom ju ut kläderna som man kanske gått och kollat på tidigare under sommaren(:
Tummen upp för det!

Italiensk Glass!
Det måste vara det godaste som finns en varm sommardag, jag menar, sommar,sol,glass, det hör ju liksom ihop!

Söta toppar! Det finns ju så enormt många olika söta toppar, man kan ju liksom aldrig sluta att köpa dom eller hur? beroendeframkallande tycker jag!(;

slitna jeans! Så otroligt läckert, dom ska dock inte vara helt trasiga över hela benen, men några hål här och var är snyggt!


Dissar


Snoddar runt benen! Det är ju så himla fult! jag menar hårsnoddar på benen? Nej hårsnoddar ska man ha i håret, inte om benen!, inse det! Hörrni killar? tycker ni verkligen att det är så himla snyggt, tänk efter?



Tieep, eller tejp? Usch säger jag bara! Mer än hälften av alla tjejer på bilddagboken heter ju tex " tieepjuliahh" fjortis? eller vadå? Sen så kan man ju ställa sig frågan varför ingen heter  tejp istället för tieep, jo för att tieep betyyder typ(dock så tycker jag att tejp låter snyggare), så snälla sluta med den där tiiep-saken!


Kappahl: För tantiga saker, ingen affär för ungdommar direkt, dom har en herr avd en dam avd(tant), en barn! Men var är ungdomskläderna? Nej jusste dom har inga, just crap tycker jag!Nån som håller med?;S

Huh? inte okej!




         

:




































                

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Guud vad roligt när du skriver om vad du diggar och vad du dissar! jag vill bara läsa mer! skriv mer Hanna! :D <333

2009-08-02 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0