Kan andra så kan jag

♥ Kan andra så kan väl jag?

1. vad heter du? Hanna
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ?
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? amanda
4. vilket stjärntecken är du? stenbock
5. vilken årgång är du? 96a
6. vart bor du?Karlstad
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? 2-3 gånger tror jag
9. vart skulle du vilja bo? Stockholm
10. vilken skolklass? 7an
11. vad vill du bli när du blir äldre? försörja mig på musik, artist

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca.170?
2. hur mycket väger du? 1000 kg :D
3. hårfärg och frisyr? brunt, lockigt
4. ögonfärg? blååa
5. mest nöjd med? ingenting :D
6. minst nöjd med? hur tjock jag är
7. skostorlek? 38\39
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? m

FAVORITER
1. filmer? mean girls, titanic
2. låtar? allting nästann
3. årstider? sommar, vår
4. mat/dryck? jag vet itne
5. djur? Kanin
6. färg? rosa
7. parfym ? paris hilton, heiress(stavning?)
8. tv-program? olika
9. ämne i skolan? geografi, matte
10. sysselsättning? musik musik musik och vänner
1. vad använder du just nu för jacka? oftast ingen alls, skinnjacka från carlings
2. vad använder du just nu för skor? svarta tygskor,rosa slip in
3. favoritfärg på kläder? inga gränser
4. favoritmaterial på kläder? vet itne :D
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ohh, allting älskar kläder
6. favoritaffärer? Bikbok, ginatricot
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? (hooost) för mycket!
8. favoritmärke? ? olika wesc, mm
9. vad har du för byxstorlek? olika
10. vad har du för tröjstorlek?XL kanske:D?
DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? emellan
2. vilken färg på tapeterna? mamma,rosa pappa,vit och brun
3. vilka färger går rummet i i övrigt? mamma,vitt pappa,vit,grön
4. favoritmöbel i rummet och varför? min sääng!
5. vad vill du ändra där inne? inge,orakr inte
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? mjo,
b) video/dvd? m,inbyggd
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? jaa mobil?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en massa höghus, Och min bakgård
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover typ :D
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina kompisar.. mfl
10. favoritpryl i rummet? datorn?
BLANDAT
1. vad heter din morfar? ingvar
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? ingenting
b) skolväska just nu? ingenting
c) handväska eller liknande just nu? massa kvitton
3. vad är du beroende av? musiken
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? använder läppbalsam, snobben
6. vad tror du på? Kärleken
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen
8. vad köpte du senast? mat & jeans hha
9. har du nåt husdjur? ja
10. vad bor du i? hallå en myrstack? mjne villa,lägenhet

GREJER
plånbok: en ful sådan.
tandborste: rosa, en blå, en röd också
smycken: hur mycket som helst!!
solglasögon: pilot, stora med guld ett par andra??
underkläder: spets & bomull
nagellack: olikaa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså det är jätte många som säger att dom är tjocka!! och jag blir galen på det! om du kanske läste en av dom senaste Julia så var det en insändare som skrev att hon var less på allt tjat om att man är tjock, det sprider så neggativ stämmning, och du är INTE tjock, så sluta tyck/skriv det! :@ man är fin som man är! <33

2009-08-28 @ 17:27:10
Postat av: Jennifer

Ursäkta mitt utbrott, men var bara tvungen att säga det! ...

2009-08-28 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0