Mistie testar, ny








Logan till Mistie testar funkar ej att ladda upp, dumma blogg.se!! det här får duga så länge..



Mistie Testar! Är en ny kategori där jag, Hanna testar olika saker, allt från senaste trenden, till att testa hårvårdsprodukter smink, ja iprincip vad som helst! Om det är nåt DU Skulle vilja att jag testar så Kan du skicka ditt förslag till mej! det gör du till [email protected] , (gammal msn jag hade när jag var mindre, ny bloggmail kommer under nästa vecka skulle jag tro!) I Mistie testar kan produkten\trenden få poäng 1-10!

Men vad sägs om att ni läsare har chans att vinna ett ex av det jag testar? låter det som en bra ide? Skriv vad ni tycker!




Jag har testat City lips, en lipplumper som finns i ca 7 olika färger, färgen jag testade var ljusrosa!
Du kan köpa Citylips på Kicks och åhlens!

Så här tycker Jag: På förpackningen står det att man får märkbart större läppar på 10 minuter!
Men nej, så var det verkligen inte, man märkte i princip ingen skillnad alls! Det hade gått 10 min 15,20 osv, osv, osv.. Men ingenting hände det stack inte ens i läpparna som det skulle göra! Inte prisvärt!

Positivt: Läpparna får en riktigt fin färg och blir väldigt glansiga, men då kan man ju lika väl köpa ett vanligt läppglans eller hur?(;

Negativt: Ingen förstorande effekt alls nästan bara lite om man tänkte på det, men ingen annan än jag själv mätkte den lilla skillnaden!


Jag rekkomenderar den inte! Däremot så rekkomenderar jag lip. injection! det funkar verkligen! Här kan DU beställa Lip injection :)

http://www.eleven.se/too-faced-lip-injection-super-size-2874.html











<<< Lip Injection!




Love mistie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0