Vart är det vi ska?


 Vad heter stället jag och jennifer ska till? alltså vilken "stad", alla som gissar rätt får länkning! ( det är i sverige)





Hej, igår kom jag hem från norra värmland, puh äntligen! Orkade verkligen inte att uppdatera igår,sorry! Men idag så ska jag och en kompis, jennifer, till min stuga, där finns världens finaste sandstrand, jag lovar;)(den på bilden) så mamsi kommer och hämtar mig snart o sen så åker vi ner till jennifer o hämtar henne! Och nu till vad jag hunnit med i norra värmland..



De få saker jag gjort:


V  Varit och fikat hos nåra, där träffa jag en från min skola, dock så visste ja inte vem det var, han hette oskar iaf..

V  Sovit!  (de bästa av allt)

V Ja, jag har fikat med en massa tanter, haha!



Det var det jag gjorde, låter inte särskilt kul va?

En upptäckt jag gjorde där var att ed ända dom som bor där pratar om är om vad andra personer har gjort,etc: " Och kerstin klippte gräset åt per, och då så så sa per så och hans dotter säger så..." Haha, ska aldrig flytta dit iallafall(:





Love Mistie<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0